OneCall erfaring og beskrivelse
OneCall ble etablert i 2008 som en utfordrer i det norske mobilmarkedet og har siden da vokst raskt, takket være et stadig økende nettverk av fornøyde kunder. Med fokus på å tilby brukervennlige og innovative løsninger, har OneCall etablert seg som en solid aktør i markedet.
Mobilt bredbånd
OneCall tilbyr flere mobile bredbåndspakker for å dekke ulike behov. Enten du ønsker å ha et stabilt og raskt internett hjemme, eller du trenger en løsning for å være tilkoblet på farten, finner du et bredbåndsalternativ som passer for deg.
OneCalls mobile bredbånd baserer seg på 4G- og 5G-nettverkene, som sikrer høy hastighet og pålitelighet.
OneCall mobilabonnement
Hos OneCall kan du velge mellom ulike mobilabonnementer, designet for å dekke behovene til ulike typer kunder. Abonnementene varierer i både pris og innhold, og kundene kan enkelt velge det alternativet som passer best for dem. Her er tre ulike abonnement:
Folkepakka
Med dette abonnementet kan du selv velge hva du ønsker å inkludere. For eksempel kan du velge hvor mye datamengde du ønsker å ha, og om du ønsker SMS og fri tale inkludert. Du får samtidig fri fart, 4G og Data Rollover i Folkepakka.
Dette gjelder også dersom du befinner deg utenlands innenfor EU/EØS, da kan du bruke mobilen akkurat slik som du gjør i Norge, såkalt roam like home.
Du kan også endre til et mobilabonnement med en fast datamengde inkludert i måneden, dersom du ønsker det. Det er datamengden som bestemmer prisen på Folkepakka, hvor den billigste Folkepakka kommer på 99 kroner i måneden og har 0 GB inkludert.
Sjekk oppdaterte priser på Folkepakke øverst på denne siden
Folkepakka kontroll
Folkepakka kontroll er det eneste abonnementet hos OneCall som tilbys uten at kunden må gjennom en kredittsjekk. Samtidig kommer abonnementet uten bindingstid, men med fri tale, SMS og MMS i EU/EØS og i Norden. Folkepakka kontroll er med andre ord perfekt for deg som ikke er kredittverdig.
Familiepakka
Med Familiepakka til OneCall, kan hele 10 familiemedlemmer få fri tale, SMS og MMS i tillegg til fri fordeling av datamengde. I OneCall-appen kan man dele data og justere mengden data som er inkludert.
Samtidig kan man benytte full datakontroll i denne familiepakken, slik at man får bedre kontroll over eksempelvis barns databruk.
Dersom dere er flere enn 6 familiemedlemmer, kan du ta kontakt med OneCall for å få et skreddersydd tilbud for hele familien. Du kan også legge til flere medlemmer underveis, og da vil du samtidig oppnå en lavere pris. På en annen side må man gjerne øke datamengden dersom nye medlemmer legges til i abonnementet, slik at alle får samme mengde data.
Sjekk oppdaterte priser på Familiepakka øverst på denne siden
Dette får du alltid inkludert som OneCall-kunde
- Felles mobildata for alle familiemedlemmene, dette kan du fordele etter behov.
- Fri tale, SMS både i Norge og innenfor EU/EØS. Slik slipper du å tenke på mobilregningen når du er på reise mellom landegrensene. Med andre ord kan du bruke mobilen akkurat som du gjør hjemme.
- Data rollover inkludert i abonnementet. Ta med deg ubrukt data over til neste måned, så har du ekstra data til disposisjon.
- Full kontroll, dette betyr at OneCall ikke kommer til å gjøre overfakturering av databruk og enkle sperrer for innholdstjenester.
Faktura hos OneCall
OneCall har en enkel og oversiktlig fakturaordning som gjør det lett for kundene å holde oversikt over sitt forbruk og sine kostnader. Fakturaen sendes ut m ånedlig og inneholder en detaljert oversikt over samtaler, meldinger, datatrafikk og eventuelle tilleggstjenester som er benyttet i løpet av fakturaperioden.
Dette gjør det enkelt for kundene å se hva de betaler for og eventuelt justere sitt abonnement hvis de ønsker det.
OneCall tilbyr også en eFaktura-løsning, som lar kundene motta og betale fakturaen direkte gjennom nettbanken. Dette er en miljøvennlig og praktisk løsning som sparer både tid og papir. I tillegg er det mulig å velge AvtaleGiro, hvor fakturabeløpet automatisk trekkes fra kontoen din på forfallsdatoen, slik at du slipper å bekymre deg for manuelle betalinger.
Se flere mobilabonnement til familie
Kundeservice
OneCall legger stor vekt på å tilby førsteklasses kundeservice. Deres kundesenter er bemannet med erfarne og kunnskapsrike medarbeidere som er klare til å hjelpe med alle spørsmål og utfordringer kundene måtte ha.
Du kan kontakte kundeservice via telefon, e-post eller chat, og selskapet har også en omfattende kunnskapsbase på nettsiden sin, hvor du kan finne svar på vanlige spørsmål og lære mer om deres produkter og tjenester.
I tillegg til deres kundeservice har OneCall også en egen app, som gir kundene tilgang til en rekke nyttige funksjoner og tjenester. Gjennom appen kan du enkelt følge med på ditt forbruk, betale fakturaer, endre abonnement, finne nærmeste forhandler og mye mer.
Oppdager du en feil hos oss, må du mer enn gjerne henvende deg til kontakt@mobilabonnement.no, og vi vil sørge for å rette opp feilen innen 24 timer.