Fjordkraft-mobil

Fjordkraft Mobil presenterer et variert utvalg av mobilabonnementer skreddersydd for alt fra minimalt til høyt dataforbruk, inkludert fri bruk i EU/EØS, samt fri tale, SMS og MMS. Kunder nyter godt av full Telia-dekning, data rollover, gratis aktivering av Wi-Fi-tale, og ingen bindingstid.

Fjordkraft mobil

Mobilabonnement har ingen samarbeid med Fjordkraft-mobil

Sist oppdatert mandag 22. januar 2024 kl. 18:26

Fjordkraft 1 GB

1 GB
Maks hastighet
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft 5 GB

5 GB
Maks hastighet
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft 10 GB

10 GB
Maks hastighet
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft 15 GB

15 GB
Maks hastighet
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft Fri data 20Mbits

Fri data
20 Mbit/s
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft Fri data 200Mbits

Fri data
200 Mbit/s
Fri tale
EU/EØS Roaming
Data rollover

Fjordkraft mobil erfaring og beskrivelse

Fjordkraft er primært kjent for å tilby strømavtaler til privatkunder og bedrifter, men har også valgt å diversifisere sine tjenester ved å tilby mobilabonnementer under merkenavnet Fjordkraft Mobil.

Dette har vært en naturlig ekspansjon for selskapet, ettersom de allerede hadde et sterkt kundeforhold og en solid merkevare.

Sammenlign alle mobilabonnement

Mobilabonnement fra Fjordkraft

Fjordkraft Mobil tilbyr ulike mobilabonnementer som er tilpasset ulike behov, fra de med lavt dataforbruk til de som krever mer data og inkluderte tjenester.

I tillegg til full Telia dekning kommer mobilabonnementene med data rollover, fri bruk i EU/EØS, fri tale, SMS og MMS, og aktivering av Wi-Fi tale kostnadsfritt. Som kunde hos Fjordkraft mobil slipper du også bindingstid.

Dette er inkludert:

Full Telia dekning

Full Telia dekning betyr at du kan bruke telefonen din med full dekning data fra Telia når du surfer. Dette er inkludert i prisen du betaler uavhengig av om du velger billige mobilabonnement eller noe dyrere med mer data.

Roam like Home

Hos Fjorkraft mobil kan du surfe på mobilen din akkurat som hjemme når du er på en ferie i EU/EØS, dette uten ekstra kostnader. Dersom du befinner deg utenfor EU/EØS må du være oppmerksom på at egne priser gjelder. Det samme gjelder dekning og andre forhold. I Norge er det derimot Telia sitt nett du er tilkoblet.

Data rollover

Data rollover er en tjeneste som lar deg overføre ubrukt data fra én måned til den neste. Dette betyr at hvis du ikke bruker opp hele den inkluderte datamengden i løpet av en måned, vil den overskytende mengden bli overført og lagt til den nye månedens datakvote. Denne tjenesten gir mer fleksibilitet i bruk av mobildata og minimerer sløsing av ubrukte data.

Skal du for eksempel en plass hvor det ikke finnes nettilkobling? Da kan det være helt avgjørende å ha ekstra med 4G, og dette får du hos Fjordkraft mobil.

Datakontroll hos Fjordkraft mobil

Fjordkraft mobil tilbyr tjenesten datakontroll for å hjelpe kundene med å holde oversikt over og kontrollere sitt databruk. Denne tjenesten er spesielt nyttig for å unngå uventede kostnader relatert til overforbruk av mobildata.

Ved å aktivere datakontroll i ditt Fjordkraft mobilabonnement, vil tjenesten automatisk begrense databruken når du når grensen for inkludert data i abonnementet ditt. Dette innebærer at du ikke vil kunne bruke mer data enn det som er inkludert, med mindre du kjøper en ekstra datapakke.

Datakontroll gir deg muligheten til å overvåke forbruket av mobildata, slik at du kan tilpasse bruken etter behov. Dette kan være spesielt nyttig for familier med barn, da det er en enkel måte å sikre at man ikke overskrider den månedlige datakvoten og unngår ekstra kostnader.

For mer informasjon om datakontroll og hvordan du aktiverer denne tjenesten, kan du besøke Fjordkraft mobil sin hjemmeside eller kontakte kundeservice for veiledning.

Les mer: Mobilabonnement med fri data

Ytterligere tjenester hos Fjordkraft mobil

Fjordkraft mobil tilbyr også en rekke andre tjenester til sine strømkunder, som for eksempel ID-sikring, tvilling-SIM, reservasjon og hemmelig nummer.

ID-sikring betyr at du får støtte og assistanse hvis du blir utsatt for ID-tyveri eller uautorisert spredning av personlig informasjon på internett.

Ulike mobilabonnementer hos Fjordkraft mobil

Med Fjordkraft mobil kan du enkelt finne mobilabonnementer som passer både for deg og hele familien.

Se oppdaterte priser fra Fjordkraft i listen øverst på denne siden

Hvis du er strømkunde hos Fjordkraft mobil, kan et av disse abonnementene være et fordelaktig valg for deg eller hele familien.

Dersom du bruker mobilen ofte og trenger mye mobildata, kan det være lurt å vurdere abonnementene med 15 GB eller 30 GB inkludert data.

Familieabonnement

For familier som ønsker å samle alle sine mobilabonnementer under én leverandør, tilbyr Fjordkraft Mobil familieabonnementer. Med denne løsningen kan familier dra nytte av rabatter og samlede tjenester.

Dette kan bidra til en mer oversiktlig og kostnadseffektiv måte å administrere familiens mobilabonnementer på. For å opprette et familieabonnement må hovedkontakten være kunde hos Fjordkraft, og det er mulig å legge til inntil fire ekstra brukere på samme faktura.

Sammenlign familieabonnement

Faktura og betaling

Fjordkraft Mobil gjør det enkelt for kundene å holde oversikt over og betale sine fakturaer. Selskapet tilbyr e-faktura og AvtaleGiro som standard betalingsmåter, noe som bidrar til enkel og miljøvennlig administrasjon av mobilregningen. I tillegg kan kundene enkelt sjekke sitt forbruk og fakturahistorikk gjennom Fjordkraft-appen eller på deres nettside.

Om ønskelig, kan man også kombinere to voksnes abonnementer på én faktura. I dette tilfellet må én av de voksne være eier av begge abonnementene. Videre er det mulig å endre eierskapet på et mobilabonnement om man ønsker det.

For å gjennomføre dette, krever Fjordkraft mobil godkjenning fra både deg og den nåværende eieren av abonnementet. Du kan finne mer informasjon om eierskifte på Fjordkraft mobil sin nettside, eller kontakte kundeservice dersom du ønsker ytterligere veiledning.

Kundeservice

Fjordkraft Mobil legger stor vekt på å tilby god kundeservice og har derfor et dedikert team av kundebehandlere som er klare til å hjelpe kundene med spørsmål, tekniske problemer eller andre henvendelser.

Kundeservice kan kontaktes via telefon, e-post og chat, og selskapet har også en omfattende kunnskapsbase på nettsiden sin, der kunder kan finne svar på ofte stilte spørsmål og annen relevant informasjon.

Oppdager du en feil hos oss, må du mer enn gjerne henvende deg til kontakt@mobilabonnement.no, og vi vil sørge for å rette opp feilen innen 24 timer.